Sweet Urge

Zastanówcie się, o co prosicie, bo przy odrobinie pecha możecie to dostać.

Admin

Admin

https://sweet-urge.forumpolish.com/t47-wzor-kp-i-poradnik-do-jej-tworzenia#69
https://youtu.be/f52mI1YHp-k
https://sweet-urge.forumpolish.com/t287-wzor-korespondencji#571
https://sweet-urge.forumpolish.com/t296-wzor-relacji#582
https://sweet-urge.forumpolish.com/t49-zamowienia#71
https://sweet-urge.forumpolish.com/t265-wzor-dziennika-i-dodatki#522
Korespondencja


Z uwagi na panujące czasy, korespondencja pisana dzieli się na dwie formy: listy, krótkie, średnie lub długie, ongiś służące za jedyną formę komunikacji. Aby dotarły, niezbędne jest posiadanie imienia, nazwiska oraz miejsca zamieszkania odbiorcy. Czas dostarczenia korespondencji bywa różny, głównie uzależniony od punktu docelowego i momentu wysłania przez instytucję poczty.
Alternatywą dla nich są telegramy: krótsze, jednakowo o wiele szybciej nadawane, przydatne w sytuacjach kryzysowych, gdy konieczne jest przesłanie wiadomości do drugiej osoby przez jednostkę nieposiadającą własnego telefonu.

Rozmowy telefoniczne


Mimo iż telefony funkcjonowały w czasach przed i po II Wojnie Światowej, nie były aż tak popularne, początkowo z uwagi na wysokie ceny zakupu i nie dawały zbyt wielu możliwości, np. grupowej rozmowy lub konferencji video, która dziś, w czasach współczesnych jest na porządku dziennym.
Na posiadanie telefonów mogły pozwolić sobie nieliczne rodziny, raczej wpływowe lub takie, które faktycznie ich potrzebowały. Trudności z dostępem do tego rarytasu wynikały głównie z ogólnego stanu "zbierania się" po wojnie, trudności z uzyskaniem zgody na telefon oraz czasu oczekiwania na podłączenie. Popularniejsze i łatwiej dostępne były za to budki telefoniczne. Niestety, aby się do nich dostać, najpierw należało odstać swoje w kolejce.
Mając na uwadze realia, w rozmowie telefoniczne może brać na raz tylko dwóch graczy.
Po zakończeniu rozmowy, jedna z osób powinna na koniec postawić odpowiednie oznaczenie: [z/t] lub [koniec], a następnie oznaczyć kogoś z administracji (@ "nick" - bez spacji), celem przeniesienia rozmowy do działu rozmów zakończonych.
Rozmowy porzucone będą automatycznie przesuwane do działu rozmów niedokończonych.

Retrospekcje


Nie ma większych zasad wobec prowadzenia rozgrywek typu retrospekcje. Mogą one stanowić kontynuację wątków z fabuły, być odegraniem wydarzenia z niedawnej przeszłości lub całą przygodą, która działa się "wieki" temu, zarówno dla ras nadnaturalnych, jak i śmiertelników we wcieleniu kogoś z przodków.
Najważniejsze, aby na potrzeby porządku nie zapomnieć o datowaniu sesji.
Po zakończeniu retrospekcji, jedna osoba powinna pozostawić odpowiednie oznaczenie [z/t] lub [koniec], a także oznaczyć kogoś z administracji (@ "nick" - bez spacji), aby można było przenieść sesję do działu retrospekcji zakończonych. Rozgrywki porzucone zostaną automatycznie przeniesione do działu retrospekcji niedokończonych.
Mapy
Rozdziały
Historia i realia
FAQ
Mechanika
Kostki
Waga Serc
Cnoty
Grzechy
Moce aniołów
Moce demonów
Moce widzących
Enochiańskie rytuały
Ludzkie rytuały
Magiczne artefakty
Bestiariusz
Spis NPC
Rzut kością: