Sweet Urge

Zastanówcie się, o co prosicie, bo przy odrobinie pecha możecie to dostać.

Admin

Admin

https://sweet-urge.forumpolish.com/t47-wzor-kp-i-poradnik-do-jej-tworzenia#69
https://youtu.be/f52mI1YHp-k
https://sweet-urge.forumpolish.com/t287-wzor-korespondencji#571
https://sweet-urge.forumpolish.com/t296-wzor-relacji#582
https://sweet-urge.forumpolish.com/t49-zamowienia#71
https://sweet-urge.forumpolish.com/t265-wzor-dziennika-i-dodatki#522
Chór a moce


Moce przypisane Niebianom z konkretnych Chórów.

Poza paletą powszechnych zdolności, każdego Niebianina charakteryzuje unikatowa zdolność. Jest nią moc, której źródłem jest Chór. W zależności od przydziału, Aniołowi zostaje przypisana inna cecha.
Każda z mocy posiada dwa tryby: pasywny, który daje stały bonus do konkretnych testów oraz aktywny. To właśnie ten drugi wymaga podjęcia akcji ze strony boskiego dziecka na rzecz uwolnienia pełnego potencjału przypisanej zdolności.
Swojej mocy, tj. jej aktywnego trybu, Anioł może użyć wyłącznie raz na aktywnie prowadzoną sesję.
Niezależnie od trybu, używanie zdolności Chóru nie wymusza na Niebianinie wejścia w drugą formę, czyniąc z nich jedyne zdolności możliwe do użycia w ludzkiej powłoce.

Boskie wejrzenie: moc przypisana Cherubinom.
Pasywne działanie: Cherubini są niezwykle wrażliwi na prawdę. Kłamstwo w ich obecności rzadko kiedy przejdzie płazem, gdy nieszczere intencje zostaną wyłapywane i zweryfikowane. Zdolność wyczuwania kłamstwa działa na ludzi oraz Demony (Niebianie nie mogą kłamać), a im jest ono silniejsze, tym większy budzi wstręt.
Cherubini otrzymują modyfikator [+1] kość K10 przy testach na próbę wykrycia kłamstwa u rozmówcy.
Aktywacja: Cherubini potrafią wyczuć obecność każdej istoty ludzkiej oraz nadnaturalnej, niezależnie od tego, czy skrywa się pod kopułą magii rytuału lub łaską Książęcego Patronatu, jednej z mało lubianych przez Niebian mocy Demonów IV Kręgu.
Przy użyciu Cherubini otrzymują modyfikator [+1] kość K10 do testu na wykrycie istot ukrytych pod kopułą magii lub Upadłych pod płachtą Książęcego Patronatu.
Typ: na siebie.
Czas trwania: przy zdaniu testu na wykrycie, moc działa przez 4 posty.

Męczeństwo: moc przypisana Tronom.
Podstawowe działanie: Anioł jest w stanie obronić inną istotę przed niechybnym ciosem, nawet tym śmiertelnym, kosztem przejęcia połowy bólu. Nie ma potrzeby fizycznie stać przy ofierze, musi być ona jednak w zasięgu jego wzroku. Przy spojrzeniu i skupieniu się na sojuszniku, Trony przejmują na siebie połowę siły otrzymanego ciosu (magicznego również).
Pełen potencjał: Trony, jako jedyny Chór odrzuciły bezpośrednią walkę z nieprzyjacielem. Stronią od przemocy na rzecz piastowania roli emisariuszy niosących pokój. Decydując się na użycie Męczeństwa, Niebianin będzie niezdolny do wykorzystania jakiejkolwiek innej mocy czy podjęcia walki, jednak w zamian stanie się celem niewrażliwym na jakiekolwiek obrażenia.
Typ: na siebie.
Czas trwania: do 4 postów po użyciu Męczeństwa.

Duchowy posłaniec: moc przypisana Cnotom.
Pasywne działanie: nasączone inspiracją Cnoty od wieków szczycą się w kunszcie dziedzin artystycznych. Swoim oddaniem sztuce często zachwycają ludzi, sprawiając, że obserwatorzy ich dzieł lub występów, stają się natchnieni i przepełnieni pozytywnymi emocjami.
Cnoty otrzymują modyfikator [+1] kość K10 do testów obejmujących: rękodzieło, malarstwo, występy.
Aktywacja: Cnoty mogą wesprzeć dowolną dotkniętą przez siebie osobę (ale nigdy siebie samego) w kolejnej wykonywanej przez nich jednej czynności. Wówczas postać ta otrzymuje modyfikator [+1] kość K10 do jednego dowolnego rzutu. Pobłogosławiona czynność nie ma znaczenia: może obejmować bezpośrednio pracę przy sztuce jak i walkę, jednakowo atak lub obronę.
Czas trwania: na jeden wybrany rzut pobłogosławionej akcji.
Inkantacja: Vos estis sal terrae; vos estis lux mundi. Vox populi, vox Dei. - wy jesteście solą ziemi; wy jesteście światłością świata. Głos ludu, to głos Boga.

Młot Pana: moc przypisana Potęgom
Pasywne działanie: Potęgi są niezrównanymi wojownikami. Specjalizują się w wybranym przez siebie typie broni, posługując się nim po mistrzowsku.
Potęgi otrzymują [+1] kość K10 do testów na walkę ale wyłącznie przy użyciu jednej preferowanej broni, którą należy zdefiniować w KP.
Aktywacja: będąc personifikacją odwagi, Potęgi potrafią aurą napełnić serca innych istot blisko Anioła odwagą. Pozwalają przyjąć cierpienie z godnością, a nawet umrzeć z chwalebną pieśnią na ustach. Strach ustępuje miejsca niemal fanatycznemu uniesieniu.
Po użyciu Potęgi otrzymują modyfikator [+1] kość K10 do testów na odwagę własną lub sojusznika/sojuszników obok niego w starciu przeciwko lękom i panice wywołanej Gniewem Minotaura.
Typ: osoby blisko Anioła.
Czas działania: przy zdanej obronie do 4 postów po aktywacji.
Inkantacja: Si vis pacem, para bellum. Sic transit gloria mundi, sic itur ad astra. - jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny. Tak przemija chwała tego świata, tak się idzie do gwiazd.



Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Sro Lip 10, 2024 5:25 pm, w całości zmieniany 13 razy
Admin

Admin

https://sweet-urge.forumpolish.com/t47-wzor-kp-i-poradnik-do-jej-tworzenia#69
https://youtu.be/f52mI1YHp-k
https://sweet-urge.forumpolish.com/t287-wzor-korespondencji#571
https://sweet-urge.forumpolish.com/t296-wzor-relacji#582
https://sweet-urge.forumpolish.com/t49-zamowienia#71
https://sweet-urge.forumpolish.com/t265-wzor-dziennika-i-dodatki#522
Moce Aniołów


Moce Aniołów zostały im nadane przez Boga, a obecnie podczas jego nieobecności, są przydzielane i podtrzymywane przez Najwyższego Anioła. Część z nich jest umiejętnościami, które charakteryzują jedynie konkretne chóry, nadając im unikalność i pozwalając na lepsze wykonywanie przydzielonych zadań. Większość z mocy jest jednak powszechnie dostępna. Dzierżący je Anioł musi pamiętać o tym, że mają służyć głównie do pomocy ludziom i że nie należy ich używać bezpośrednio do własnych korzyści.
Najwyższy Anioł, jako iż musi utrzymać Złote Miasto w ładzie i stanowić główną przeciwwagę dla działań Piekielnego Księcia, ma dostęp do całego arsenału umiejętności, w przeciwieństwie do niżej położonych Skrzydlastych. Należy jednak pamiętać, że wielka moc to również wielka odpowiedzialność.
Choć Anioły nie mogą działać na niekorzyść niewinnych, grupy okultystyczne, Widzący i Łowcy są niejako wyjęci spod praw Paktu. Do roli Niebian wciąż należy obrona wszelkiego życia, co nie znaczy, że po przyjęciu uderzenia w policzek, powinni nadstawić drugi.
Mocy można używać po wejściu w drugą formę, chyba że opis mówi inaczej.

Moce Najwyższego


Atut Najwyższego, niedostępny dla graczy

Nadprzyrodzona potęga: jest to potężne wzmocnienie dla cielesnej powłoki Najwyższego Anioła. W jej skład wchodzą: ogromna siła, wytrzymałość, wyostrzone zmysły - w tym szósty zmysł, dzięki któremu potrafi wyczuć obecność demona, anioła, człowieka z widzeniem lub splotu magii. Najwyższy odznacza się zdolnością super regeneracji. Poprzez jej działanie z łatwością leczy wszelkie rany oraz odtwarza utracone części ciała: od fragmentów po całe elementy, z sercem oraz głową włącznie.
Typ: -
Czas trwania: -


Niedostępne dla graczy

Blokada: Najwyższy Anioł potrafi stworzyć wokół siebie pole niewidzialnej energii, która może zablokować wymierzone w niego ataki – fizyczne, magiczne, a także przeklęte, pod warunkiem że zadaje je istota o mniejszej mocy. Problem może nastąpić wtedy, gdy blokada zostanie poddana działaniu mocy któregoś z Wyższych z Demonów.
Typ: na siebie.
Czas działania: ???

Chodzenie we śnie: podobnie jak najsilniejsi Upadli, Najwyższy Anioł także może wędrować w snach ludzi Wystarczy, że dotknie, bądź spojrzy na śpiącego. Jest jak senne marzenie, łagodne i przyjemne, dające poczucie bezpieczeństwa. Często odsyła do najprzyjemniejszych wspomnień i jest kontratakiem na koszmary oraz panikę zsyłaną przez Demony. Po przebudzeniu ludzie dotknięci snami zesłanymi przez Najwyższego czują się wyjątkowo wypoczęci i spokojni.
Choć Najwyższy Anioł nie potrafi zaszczepić zjawiska zwanego incepcją, bo byłoby to zbyt dużym wpływem na człowieka, a nie taka jest jego rola, doskonale wie, jak taką myśl usunąć. Pełni więc rolę żniwiarza, który zbiera ziarno podłej idei, zasiane przez Upadłych.
Typ: manipulacja, na jedną osobę w zasięgu wzroku/dotyku.
Czas trwania: do czasu obudzenia śniącego.

Odkrycie iluzji: Najwyższy z Niebian nie nakłada na świat iluzji, nie zmienia zasad funkcjonowania otoczenia, nie manipuluje czasem – on jest tym, który zrzuca wszelkie maski. Jeśli zechce, każda iluzja rozpłynie się, ujawniając sprawcę całego zamieszania. Przestrzeń wokół osób objętych iluzją wraca do naturalnego porządku, wymazując pamięć o zdarzeniu u każdego człowieka, który uczestniczył w zdarzeniu.
Typ: rozproszenie, na iluzję rzucaną przez Upadłych.
Czas trwania: ???

Rozgrzeszenie: kontrowersyjna umiejętność, z której Najwyższy korzysta niezwykle rzadko, bowiem nie do niego należy osądzanie cudzych win. Czasami, jednak gdy człowiek bardzo żałuje swoich czynów, a swoim życiem stara się zadośćuczynić krzywdom, które popełnił, możliwe jest odpuszczenie mu przez Najwyższego ciężkich grzechów. Obejmuje to morderstwa, kłamstwa i wszelkie praktyki, które miały na celu czynienie zła z wliczeniem osób posiadających znamię Kaina. Rozgrzeszenie może zmniejszyć ilość punktów niełaski (punkty Łaski na minusie).
Typ: oczyszczenie/uzdrowienie, oczyszczenie ze znamienia Kaina oraz innych ciężkich grzechów.
Czas działania: -

Sugestia: to dzięki niej Niebianie przez liczne stulecia i tysiąclecia wpływały na śmiertelników. Nawet będąc poza granicami materialnego świata, potęgą słowa oraz zdolności manipulacji jego barwą, niekiedy i podrabianiem, potrafili nakłonić ludzi do wypełnienia swojej woli. W przeciwieństwie do sugestii nakładanych przez Upadłych mowa Najwyższego nigdy nie pchała ludzi do działania wbrew przykazaniom. Jego wpływy zawsze były subtelne, choć ważyły o dużych decyzjach w historii świata.
Moc sugestii była odpowiedzialna za wiele wynalazków mających ułatwić ludziom życie. Działała również podczas wyboru nowych papieży, czy podpisywaniu traktatów pokojowych.
Typ: urok.
Czas działania: -


Moce powszechne


Moc dostępna dla postaci graczy, wyłącznie o radze Generałów z atrybutem Siły Woli na poziomie 5.

Egzorcyzm: Aniołowie nie mogą opętywać ludzi, gdyż byłoby to niezgodne z ich przeznaczeniem. Ich zadaniem jest ochrona wolnej woli, a nie jej odbieranie. Wybrani posiedli moc wyrzucania Demonów z ciał ludzi bez szkody dla ludzkiego naczynia. Potęgą modlitwy oraz dotyku wypędzają przeklętego intruza z powrotem do piekieł, pozostawiając ofiarę nienaruszoną, całą i zdrową, a jej wspomnienia wyczyszczone do momentu sprzed ubezwłasnowolnienia, aby zmniejszyć ryzyko psychicznych powikłań.
Typ: oczyszczenie/uzdrowienie.
Czas trwania: przy zdanym teście spornym do wypędzenia Demona.
Inkantacja: De fumo in flammam, de caelo in caenum apage Satanas, a pedibus usque ad caput. - z dymu w ogień, z nieba w błoto odejdź Szatanie, całkowicie od stóp do głów.
Uwaga: po utracie rangi, postać gracza automatycznie traci dostęp do egzorcyzmów. Do tego użycie mocy na postaci gracza jest możliwe wyłącznie jeżeli ten wyraził zgodę na opętanie w karcie postaci. W innym przypadku nie jest to potrzebne.

Moce dostępne dla graczy.

Odczyt Duszy: chociaż nie jest to wielce inwazyjna i spektakularna zdolność, a korzystanie z niej nie jest zabronione mocą paktu, poprzez sprytne wykorzystanie nabytej wiedzy Anioł może przechylić szalę duszy, która po obnażeniu/wejrzeniu w głąb, pokazuje mu swoje predyspozycje do czynienia dobra lub zła, tj. ilość Punktów Łaski lub Niełaski definiującej czystość duszy osoby/istoty odczytywanej. Zdradza także ukrytą aurę dzieci Niebian oraz Demonów.
Na raz Anioł może odczytać duszę tylko jednej osoby/istoty nadnaturalnej.
Typ: na jedną osobę na raz w zasięgu wzroku.
Czas działania: -
Wymagany poziom Siły Woli: 1

Telepatia: prosta sztuczka, dzięki której Anioł może zrezygnować z dobrodziejstw komunikacji werbalnej na poczet przekazania myśli wszelkim istotom rozumnym w zasięgu wzroku w ilości nie większej niż jednej na raz. Telepatia jest jedyną mocą powszechną, która nie wymaga wejścia w 2 formę.
Typ: na jedną osobę na raz w zasięgu wzroku.
Czas działania: -
Wymagany poziom Siły Woli: 1

Teleportacja: prosta przydatna zdolność, pozwalająca na przenoszenie się Aniołą wedle woli ze świata ziemskiego z powrotem do Nieba. Bardziej zaawansowany adept (od 2 poziomu siły woli w górę) w sztuce teleportacji może próbować zabrać ze sobą jednego pasażera, - tylko i wyłącznie drugiego Anioła.
Typ: na jedną lub dwie osoby. W przypadku działania nieprzychylnych czynników zewnętrznych lub poważnych ran wymagany jest rzut kością. Pech uniemożliwia teleportację.
Czas działania: natychmiastowy.
Wymagany poziom Siły Woli: 1

Rozmowa ze zmarłymi: moc, dzięki której Niebianin może nawiązać kontakt z duszą zmarłej osoby po dotknięciu jej ciała. Aby umiejętność mogła zadziałać, zwłoki muszą być nienaruszone, tj. głowa musi być przymocowana do reszty ciała, a usta posiadać język. W innej sytuacji duch zmarłego nie odpowie.
Typ: dotyk.
Czas działania: do pięciu pytań, na które odpowiedź składają się słowa “TAK” lub “NIE”.
Inkantacja: Hic vivi taceant, hic mortui loquuntur. Alii metunt, audiatur et altera pars. - tu żywi niech milczą, tu przemawiają zmarli. Niech będzie wysłuchana i druga strona.
Wymagany poziom Siły Woli: 2

Rozmowa ze zwierzętami: dzięki zrozumieniu praw natury, Anioł może porozumieć się z dowolnym zwierzęciem, które jest w zasięgu jego wzroku. Może być to szczególnie przydatne w niektórych momentach, jako że mniejsi bracia często są świadkami ważnych wydarzeń, mają też ułatwioną drogę do domostw ludzkich. Rozmowa ze zwierzęciem nie gwarantuje jego przychylności, jednak zdecydowanie ułatwia jej zdobycie. Od 4 poziomu Siły Woli, Niebianin może rozmawiać również z magicznymi bestiami.
Typ: na jedno zwierzę w danym momencie.
Czas trwania: do czasu przebywania w pobliżu zwierzęcia.
Wymagany poziom Siły Woli: 2

Kojąca aparycja: nałożeniem uroku, Niebianin wzmacnia naturalną aurę o efekt, który sprawia, że zaczyna przyjemnie kojarzyć się rozmówcy, jakby ten już kiedyś go poznał. Pozwala to na nieco przychylniejsze przyjęcia osoby Anioła, a nawet szybsze otwarcie się rozmówcy.
Typ: na jedną osobę.
Czas trwania: do 5 postów.
Wymagany poziom Siły Woli: 2

Ukojenie: Boże Dziecię samym dotykiem może ukoić ból fizyczny i emocjonalny, zarówno człowieka jak i istoty nadnaturalnej. Choć uczucie cierpienia emocjonalnego zawsze wróci po zniknięciu anioła, póki jest on w pobliżu istoty, której pomaga, ukojenie trwa. Anioł może zneutralizować każdy rodzaj bólu, zadany fizycznie bądź też magicznie.
Typ: dotyk
Czas trwania: do czasu przebywania w obecności osoby objętej ukojeniem.
Wymagany poziom Siły Woli: 2

Chodzenie we śnie: Niebianie mogą wędrować w snach ludzi - wystarczy, że dotkną bądź spojrzą na śpiącego. Są jak senne marzenie, łagodne i przyjemne, dające poczucie bezpieczeństwa. Poprzez manipulację wokół siebie, często odsyłają śniącego ku najprzyjemniejszym wspomnieniom. Anielska ingerencja w ludzkie sny stanowi kontratak na koszmary i panikę zsyłaną przez Demony. Po przebudzeniu ludzie dotknięci snami zesłanymi przez Boskie Dzieci czują się wyjątkowo wypoczęci i spokojni.
Typ: manipulacja, na jedną osobę w zasięgu wzroku/dotyku.
Czas trwania: do czasu obudzenia śniącego.
Wymagany poziom Siły Woli: 3

Elementalista: poprzez sztukę pomniejszej kontroli świata materialnego, Niebianin może nasycić swoją dłoń lub obie dłonie wybraną jedną, nie do zmiany, mocą żywiołów. Z palety dostępnych ma do wyboru:

dźwięk: nasycona mocą dźwięku dłoń lub dłonie emitują silne fale dźwiękowe przy każdym ruchu. Bezpośredni kontakt z ofiarą wywołuje intensywne wibracje, które mogą ogłuszać, powodować zawroty głowy i dezorientację. Przy dłuższym kontakcie ofiara może odczuwać ból w uszach, a nawet doświadczyć uszkodzeń słuchu lub narządów wewnętrznych.
energia: dotyk nim, jedną lub obiema dłońmi prowadzi do potraktowania ofiary nieprzyjemnym kopnięciem prądu. Przy krótkim zetknięciu porażenie jest niegroźne, przeważnie powoduje niekontrolowane skurcze mięśni. Ciągłość może doprowadzić do tymczasowego paraliżu kończyn, utrudniając akcje lub poruszanie się, ale nigdy do zatrzymania akcji serca.
kamień: nasycona jego mocą dłoń lub dłonie pokrywają się twardą powłoką, która chroni ręce Anioła przed ogniem, lodem oraz porażeniem energią. Pozwala mu na zadanie mocniejszych ciosów w walce wręcz, co przypomina nieprzyjemne przyłożenie kamieniem i może doprowadzić do złamania, np. szczęki.
lód: nasycona nim dłoń lub dłonie przy krótkim kontakcie z ofiarą powoduje jej wychłodzenie, a przy dłuższym prowadzi do oszronienia, tym samym spowolnienia wszelkich akcji i niebezpiecznego wyziębienia.
ogień: pokryta nim dłoń lub dłonie zaczynają płonąć i tak samo każda łatwopalna dotknięta rzecz. Bezpośredni kontakt, np. poprzez uderzenie ofiary pozostawia na niej bolesne, wręcz niebezpieczne oparzenie/oparzenia, które wymagają natychmiastowego leczenia.

Typ: dotyk.
Czas działania: przy nieudanej obronie w przypadku energii/dźwięku, paraliż oraz ogłuszenie ofiary trwają 2 tury od porażenia/ogłuszenia.
Wymagany poziom Siły Woli: 3

Imitacja: trudna w sztuce do opanowania, ale bardzo przebiegła moc. Użytkujący ją Anioł może nałożyć na siebie urok, dzięki któremu jest w stanie przybrać wygląd osoby z zasięgu wzroku lub ze zdjęcia, ale bez uwzględnienia potencjalnych wad, np. braku palca, pieprzyka pod ubraniem i wszelkich innych, których nie zdoła dostrzec. Jako że przemianie ulega tylko wygląd, okrywający się iluzją powinien raczej unikać wchodzenia w bezpośredni dialog z osobą lub osobami osoby, za którą się podszywa, ponieważ może narazić się na wykrycie.
Typ: urok na siebie.
Czas działania: brak, chyba że poprzez wykonanie udanego testu na wykrycie z użyciem magii/umiejętności innego nadnaturalnego.
Wymagany poziom Siły Woli: 3

Telekineza: mocą umysłu Anioł może próbować podnieść, przenieść, a nawet cisnąć przedmiotem z ogromną siłą w przeciwnika. Zakres ciężaru zaczyna się od prostego noża po rzecz nie większą od człowieka średniej lub ciężkiej wagi z nim włącznie. Im jest on większy, tym maleje siła rzutu.
Typ: na jeden przedmiot lub osobę na raz w zasięgu wzroku. Wymagany sukces rzutu kostką.
Czas działania: przy przejściu testu kością do momentu wytrącenia z równowagi. Nieudany rzut blokuje ciśnięcie rzeczą/człowiekiem.
Wymagany poziom Siły Woli: 4

Tropienie: Anioł jest w stanie wytropić i określić miejsce pobytu dowolnego człowieka, innego Anioła lub Demona (który nie jest chroniony żadnym rytuałem/znakiem/Książęcym Patronatem), jeśli tylko posiada jego imię i nazwisko. Poza ludźmi, Skrzydlaty może namierzyć też przedmiot (niebędący reliktem ani bronią i który nie jest chroniony znakiem), jeśli choć raz go widział.
Typ: jeden przedmiot/osoba w danym momencie.
Czas działania: -
Wymagany poziom Siły Woli: 4

Przypadek: z boską iskrą Skrzydlaty może wpływać na bieg losu poprzez małe zmiany - przebiegnięcie kota przez ulicę, awarię prądu, upuszczenie przedmiotu, zgubienie przedmiotu, zmianę pogody. Chodzi jedynie o drobny splot przypadków, który mógłby służyć podkreśleniu narracji czy odwróceniu uwagi rozmówcy przeciwnika.
Typ: urok, postać gracza może bronić się rzutem, jeśli przypadek wpływa bezpośrednio na jej osobę.
Czas działania: brak.
Wymagany poziom Siły Woli: 5

Uświęcenie: przy pomocy własnej krwi i inkantacji w Łacinie, Anioł może uświęcić wybrany przez siebie na raz jeden przedmiot (również już pobłogosławiony przez ziemskiego Kapłana ale nigdy magiczny) mieszczący się w obu dłoniach, w tym wodę święconą, czyniąc z niego zaklęty "relikt" - palący dla Demonów po dotknięciu i uwolnieniu z niego mocy i działający kojąco na ludzi, o ile ich serc nie wypełnia zło.
Splamienie ziemi Anielską krwią przy użyciu inkantacji nasącza ją świętą energią, która wymusza na bytach nieczystych przejście testu Siły Woli, aby móc w ogóle się po niej poruszać. W innym wypadku złe Duchy, Potwory oraz Demony są zmuszone z niej zejść.
Rozlanie tej samej krwi na ziemi już spaczonej przez Demony natychmiast neutralizuje działanie złej energii, jednakże osłabia Anioła, przez co może otrzymać ujemny modyfikator do następnego testu.
Typ: na zwykły lub już pobłogosławiony przedmiot lub ziemię neutralną/spaczoną.
Inkantacja: Semper fidelis, semper paratus. Memini tui, memento mei - adveniat regnum Tuum. - zawsze wierny, zawsze gotowy. Pamiętam o Tobie, pamiętaj o mnie - przyjdź Królestwo Twoje.
Wymagany poziom Siły Woli: 5

Mapy
Rozdziały
Historia i realia
FAQ
Mechanika
Kostki
Waga Serc
Cnoty
Grzechy
Moce aniołów
Moce demonów
Moce widzących
Enochiańskie rytuały
Ludzkie rytuały
Magiczne artefakty
Bestiariusz
Spis NPC
Rzut kością: