Sweet Urge

Zastanówcie się, o co prosicie, bo przy odrobinie pecha możecie to dostać.

Admin

Admin

https://sweet-urge.forumpolish.com/t47-wzor-kp-i-poradnik-do-jej-tworzenia#69
https://youtu.be/f52mI1YHp-k
https://sweet-urge.forumpolish.com/t287-wzor-korespondencji#571
https://sweet-urge.forumpolish.com/t296-wzor-relacji#582
https://sweet-urge.forumpolish.com/t49-zamowienia#71
https://sweet-urge.forumpolish.com/t265-wzor-dziennika-i-dodatki#522

Domeny Heroldów


Zmienne, niekiedy bezpieczne, a innym razem zabójcze dla swoich mieszkańców. Domeny Heroldów są ich domem wewnątrz IV Kręgu Piekieł. Objęte mocą Książąt Piekieł, pierwszych upadłych aniołów, potrafią dostosować się do potrzeb rezydenta, tj. Herolda, który obdarzony łaską Patrona może do woli wpływać na ich kształt, klimat, faunę, florę oraz wygląd własnego domostwa. Na początku każdy sługa startuje z niewielkim prywatnym podwórkiem, które dopiero z czasem, po wzbiciu się na kolejne szczeble wewnętrznej hierarchii, zyskuje dość mocy, aby móc ją powiększyć i zmodyfikować w bardziej finezyjny sposób.
Domeny Heroldów są ich małym prywatnym sanktuarium, do którego mogą wejść wyłącznie zaproszeni goście, Patroni oraz Król i to bez zgody. Pomimo zmienności, właściciele swoich sfer nie mogą dodawać do nich żadnych dodatkowych rezydentów, tj. strażników lub demonów. Za bezpieczeństwo ich domostw odpowiadają Piekielni Książęta oraz ich Upiory.
Każdy Herold posiada własną sferę, która jest tworzona w formie subforum. Wszelkie lokacje wewnątrz swojej sfery gracz tworzy samodzielnie. On również ustala, czy temat będzie zaliczał się do grupy lokacji publicznych czy raczej prywatnych, o czym zawsze musi poinformować drużynę forum, aby ta mogła odpowiednio zaktualizować spis.
Prośby o utworzenie nowego subforum lub przejęcie już utworzonych pustych subforów oraz informacje o charakterze lokacji wewnątrz (prywatna/publiczna) należy zgłaszać w zamówieniach.
Prosimy o uszanowanie rozgrywek prywatnych i nie wchodzenie do nich bez zgody uczestników toczącej się gry; dotyczy to również UP i MG

Mapy
Rozdziały
Historia i realia
FAQ
Mechanika
Kostki
Waga Serc
Cnoty
Grzechy
Moce aniołów
Moce demonów
Moce widzących
Enochiańskie rytuały
Ludzkie rytuały
Magiczne artefakty
Bestiariusz
Spis NPC
Rzut kością: