Sweet Urge

Zastanówcie się, o co prosicie, bo przy odrobinie pecha możecie to dostać.

Admin

Admin

https://sweet-urge.forumpolish.com/t47-wzor-kp-i-poradnik-do-jej-tworzenia#69
https://youtu.be/f52mI1YHp-k
https://sweet-urge.forumpolish.com/t287-wzor-korespondencji#571
https://sweet-urge.forumpolish.com/t296-wzor-relacji#582
https://sweet-urge.forumpolish.com/t49-zamowienia#71
https://sweet-urge.forumpolish.com/t265-wzor-dziennika-i-dodatki#522
Herbaciarnia


Wąskie uliczki Londynu wciąż noszą ślady wojny. Pośród gruzów i rekonstrukcji, niepozorna herbaciarnia jest latarnią spokoju i dziedzictwa kulturowego. Ukryta w cichym zakątku, stanowi schronienie przed tętniącym życiem miastem i jego powojennym zgiełkiem.
Zewnętrzna część herbaciarni jest skromna, z wyblakłymi drewnianymi tablicami pokrytymi kaligrafią ręcznie naniesioną eleganckimi pociągnięciami pędzla. Drzwi są pomalowane na wyblakłą czerwień, co wskazuje na bogaty gobelin kulturowy znajdujący się wewnątrz.
Na zewnątrz budynku wisi kilka papierowych latarni, a ich delikatny blask wita gości w tej spokojnej oazie. Wokół roztacza się przyjemny zapach świeżo parzonych herbat, które jakością mogą uchodzić za jedne z najlepszych w Londynie.
Miejsce jest nie tylko schronieniem dla ludzi, ale także dla istot nadnaturalnych. Stanowi neutralny grunt, po którym można się swobodnie przemieszczać lub spocząć na rzecz relaksu, bądź próby podsłuchania innych bywalców.
W herbaciarni panuje całkowity zakaz wszczynania kłótni i bójek. Rozsiane wszem i wokół niewidzialne znaki blokują wrogie moce i chronią tajemnicę istnienia Niebian oraz Demonów. Swoim działaniem przy aktywowaniu w sytuacjach wysokiego ryzyka, wymazują z umysłów osób śmiertelnych wszelkie wspomnienia związane z podejrzaną sytuacją, zastępując je "normalnym" zamiennikiem, dzięki czemu osoba objęta magią nigdy nie zapomni o spotkaniu, a jednocześnie nie zapamięta z niego nic, co mogłoby przyczynić się do złamania pilnie strzeżonej tajemnicy.
Pieczę nad miejscem sprawuje Najwyższy Anioł, którego może wyczuć każdy nadnaturalny lub osoba z darem Widzenia.

Zasady rozgrywki


Jako że Herbaciarnia należy do lokacji otwartych, rozgrywki w niej nie wymagają otrzymania zgody osoby trzeciej w przypadku chęci dołączenia do obecnych w lokalu bywalców. Jedynymi miejscami prywatnymi są część mieszkalna na 2 piętrze oraz 3 piętro, na którym mieści się lokum właściciela, Maela.
Naturalnie do rozgrywek w tych rejonach można dołączyć po otrzymaniu zgody uczestników aktualnej gry.

Z uwagi na swoją masowość w lokacji zaleca się pisać krótkie posty, raczej ograniczone do akcji postaci wraz z oznaczeniem osoby, wobec której gracz podejmuje działania.

Rozgrywki w herbaciarni są prowadzone na zasadzie "tu i teraz", co detalicznie opisuje punkt regulaminu o rozgrywkach:

W związku z powyższym punktem, na bezwzględną uwagę zasługuje Herbaciarnia na forum. Wszelkie gry w niej toczą się na zasadzie "tu i teraz", a więc w chwili obecnej, czyli w którym moment, realna data wejścia i napisania posta, jest równoznaczna z datą pojawienia się postaci gracza w herbaciarni.
W sytuacji braku odpisu na następny dzień od momentu wejścia do lokalu, uznaje się, że postać użytkownika wyszła, wróciła lub zwyczajnie została i przenocowała w wolnym wynajętym pokoju. Poszczególne przerwy pomiędzy odpisami: godzina, dwie, pięć aż do północy, są traktowane jako zniknięcie postaci z zasięgu wzroku przy ciągłej obecności w lokalu.

Mapy
Rozdziały
Historia i realia
FAQ
Mechanika
Kostki
Waga Serc
Cnoty
Grzechy
Moce aniołów
Moce demonów
Moce widzących
Enochiańskie rytuały
Ludzkie rytuały
Magiczne artefakty
Bestiariusz
Spis NPC
Rzut kością: