Sweet Urge

Zastanówcie się, o co prosicie, bo przy odrobinie pecha możecie to dostać.

2 posters
Jia Wang

Rezydent

https://sweet-urge.forumpolish.com/t156-jia-wang#313
https://sweet-urge.forumpolish.com/
https://sweet-urge.forumpolish.com/t484-korespondencja-jii#1442
https://sweet-urge.forumpolish.com/t483-relacje-jii#1441
https://sweet-urge.forumpolish.com
https://sweet-urge.forumpolish.com/t485-dziennik-jii#1443




26 lat



kobieta



Jia Wang



Audi, vide, tace, si vis vivere in pace




Charakterystyka
Pełne miano: Laverna
Pseudonim: Jia Wang  [ 嘉王 ]
Rasa: Demon
Wiek: 26 lat
Wzrost: 160cm
Waga: 55kg

Zawód: Współwłaścicielka baru z kabaretem
Przynależność: II krąg piekielny
Ranga: Rezydentka
Historia wcieleń:
???    Długi ciąg różnych wcieleń jako człowiek, odradzający się po wpadnięciu do czyśćca.
1627   1661    Lihua Won. Chinka, Widząca (półanioł).
1661   1831    Tortury w piekle.
1831   —    Jia Wang / Laverna, Demon (II krąg).

Cechy szczególne:

Człowiek: Pierwsze co się zauważa, patrząc na nią, to typowa dla Azjatek uroda. Miękkie, łagodne linie twarzy, z której trudno odczytać wiek. Może mieć zarówno coś koło osiemnastu lat, jak i ponad trzydzieści, ciągle wyglądałaby podobnie, bez ani jednej zmarszczki, ciągle z tak samo promienną cerą, której zazdrości Azjatkom każda europejka. Ma nieskazitelnie białą skórę, która na całe szczęście utrzymuje swój kolor, nawet jeśli spędzałaby całe dnie na ostrym słońcu. Oczy, całkiem duże jak na Azjatkę, o migdałowym kształcie, z ciemnoczekoladową barwą tęczówki, która czasami tylko błyska złotem i odcieniami jakby zamiast tęczówek zostały osadzone tam kamienie o nazwie tygrysie oko. Zwykle poważne, niedające wyraźnych znaków, że w jej wnętrzu panuje właśnie jakaś burza, jedynie lekkie sugestie, które wyłapią tylko ci, którzy znają ją lepiej. Dalej, malutki nos i ładnie wykrojone malinowe usta, które cały czas układają się w łagodny uśmiech. Włosy, czarne jak u każdej Azjatki, długie do połowy pleców, lśniące i zadziwiająco miękkie w dotyku. Często spięte w górze za pomocą tradycyjnej, chińskiej, bardzo ozdobnej spinki.

Annaszei: Mleczna skóra z ludzkiej formy zmiania się w jeszcze czystszą biel, niczym świeży śnieg. Przy świetle padającym pod odpowiednim kątem, czasami rozbłyśnie delikatnie kolorami, niczym biały opal. Długie włosy zmieniają barwę na tę samą, połyskującą opalami biel, skręcając się w puszyste loki, które pomimo skrętu, dalej sięgają jej do talii. Oczy już całkiem wyraźnie mienią się płynnym złotem. Z głowy wyrastają dwa długie rogi zakręcone ku tyłowi czaszki, przypominające kształtem rogi gerenuka długoszyjego. Z pleców, które wzdłóż kręgosłupa porasta miękkie, krótkie futerko wpasowujące się w kolor skóry, wyrasta zaś para kremowych, połyskujących metalicznie, niczym sierść jasnego konia rasy Akhlal-Tekkiner skrzydeł, których pióra na końcówkach muśnięte są złotem. Formę Annaszei dopełnia jeszcze długi, giętki ogon, pokryty krótkim, alabastrowym w dotyku, futerkiem oraz zakończony pędzelkiem dłuższych włosów.

Sodom: Jej forma sodom na pierwszy rzut oka przypomina chińskiego smoka, jednak różni się o tyle, że ma ona dłuższe łapy oraz posiada parę pierzastych skrzydeł. Do tego jej wielkość nie przekracza wysokością średniej wielkości psa, co oznacza, że zwykle sięga ludziom gdzieś do uda. Rogi ma takie same jak w formie annaszei, długie, przypominające rogi gerenuka długoszyjego. Oczy dalej pozostają plamą płynnego złota, zaś zamiast typowych dla smoków łusek, pokryta jest futrem przypominającym to, jakie mają jasne konie rasy Akhlal-Tekkiner. Krótkie włosie odbija światło sprawiając, że wygląda ono, jakby było metaliczne. Skrzydła dopasowują się kolorem i połyskiem pod główny kolor futra, podbijając jedynie mocniej złote znaczenia na końcówkach piór. Dłuższa grzywa ciągnąca się po łbie i części kręgosłupa, oraz przy końcówce ogona, również błyszczy w podobny sposób, jednak mają odrobinę ciemniejszy kolor. Podbrzusze wyróżnia jej jaśniejszy kolor, możliwy do opisania jedynie jako biały opal. Podbrzusze lśni i odbija różnorodnie kolory, jak ten piękny mineraloid.

Przeszłość
   Wszystko zaczęło się w roku królika, o godzinie, której patronuje zodiakalny kogut. Słońce powoli zachodziło nad horyzontem, kiedy brzemiennej kobiecie odeszły wody. Na świat pchała się dziewczynka, będąca w połowie aniołem. Spóźniona o kilka dni, uparcie przesiadująca w brzuchu matki, aż do tego konkretnego dnia. Jakby dokładnie wybrała sobie datę i godzinę, w której chce się urodzić. Niewiele czasu zostało do tego, aby słońce znalazło się za horyzontem, a po ostatnim parciu małe ciałko w końcu wydostało się na świat i zaraz ciszę rozbił oburzony krzyk maleństwa. Dziecku wszystko to się nie podobało, a na dodatek była głodna! Chciała z powrotem do brzucha mamy, gdzie było ciepło i wygodnie, jednak raz powzięta decyzja o przyjściu na świat nie mogła być cofnięta. Obmyto ją i zawinięto w kocyk, aby oddać wymęczonej porodem matce, chociaż na chwilkę, w ramiona. Jia bowiem nie chciała za nic uspokoić się, póki nie dostała jedzenia. Po wiosce szeptano jednak o tym, że mała będzie mieć pecha przez godzinę, w której się urodziła. Zabobony, jednak może nawet i prawdziwe? Początkowo pech nie dawał znaków w jej życiu, jednak z biegiem lat, wyciągnął swoje macki, dotykając niektórych wydarzeń z jej życia.
   Powoli mijały początkowe lata jej życia. Najpierw uczepiona matki, wymuszająca jedzenie i zajmowanie się nią i tylko nią, na każdy płacz i krzyk, a kiedy nauczyła się chodzić, zaczęła być małym, nieznośnym brzdącem, którego wszędzie pełno. Był to czas, kiedy jeszcze mogła cieszyć się życiem i wolnością. Powoli uczyła się od matki zadań, które były adekwatne do jej wieku i pomagały w zajmowaniu się domostwem i rosła zdrowo. Pech, o którym przez tyle czasu szeptano za ich plecami, nie przejawiał się zbytnio przez pierwsze lata jej życia, jednak w końcu i on musiał obudzić się z letargu, w który zapadł. Zimowym wieczorem do domu na uboczu wioski wtargnęła grupa mężczyzn z zasłoniętymi twarzami. Dwie kobiety mieszkające samotnie na uboczu wioski były idealnym celem. Nikt nie chciał wtrącić się w nieswoją sprawę, kiedy nieznajomi zaczęli demolować pomieszczenia i szarpać się z matką Jii, robiąc przy tym sporo hałasu. Próbowała się chować, kiedy jej matka stawiała się napastnikom, poświęcając w końcu również i swoje życie, jednak nie na wiele się to zdało. Mężczyźni musieli je obserwować od dłuższego czasu. Wiedzieli, że powinna być tam również mała dziewczynka i to jej szukali. Szybko obezwładniono szamocącą się i próbującą gryźć i drapać dziewczynkę. Kiedy ocknęła się rankiem, leżała już na posłaniu, we wspólnej sali należącej do burdelu. Dookoła niej była grupa śpiących dziewcząt, które były mniej więcej w jej wieku, oraz starsze. Łzy napłynęły jej do oczu, kiedy w otumanionym umyśle uniosło głowę wspomnienie poprzedniego wieczoru. Szybko jednak zagoniono ją do nauki i pracy na własne utrzymanie, nie pozostawiając jej wyboru i zamykając ją w klatce, jaką był budynek.
   Jia musiała szybko przyzwyczaić się do nowego rozkładu dnia i zasad panujących w nowym miejscu, które miało być jej domem. Szybko zrozumiała, że musi przedstawiać jakąś wartość, inaczej będzie na samym dole łańcucha w burdelu. Dawała z siebie wszystko, ucząc się śpiewu, tańca, gry na qi gong, poezji, kaligrafii, malowania, gry w go i wielu innych rzeczy, jakie uważano za potrzebne kurtyzanom. Powoli, z biegiem lat stawała się coraz lepsza, wspinając się ku wyższym pozycjom w przybytku uciech i zapewniając sobie miejsce jako wyżej postawiona kurtyzana, której zadaniem było dojenie klientów z pieniędzy. Uwodzenie ich, zapewnianie im towarzystwa i zabawy, jednak subtelne odmawianie oddania im swojego ciała.
   Z biegiem czasu, im była starsza, tym bardziej szukała możliwości, żeby zebrać wystarczającą sumę, by wykupić swój kontrakt i opuścić przybytek, do którego zawitała nie z własnej woli. Zaczęła drobnymi kradzieżami, kiedy klienci, których obsługiwała, upijali się prawie do nieprzytomności. Powoli rozwinęło się to w otwarty hazard z klientami, gdzie sprawnie wykorzystywała różne sztuczki, aby odwrócić ich uwagę i okantować ich w grze, w którą akurat grali. To w jeden z takich dni, kiedy ogrywała jednego ze stałych bywalców, przyciągnęła wzrok pewnego demona, który szybko stał się jej nowym bywalcem. Im lepiej go poznawała, tym bardziej wpadała w jego sidła, nie potrafiąc odsunąć własnego zauroczenia i posłuchać rozsądku, który wręcz krzyczał na nią gdzieś z tyłu głowy, że powinna trzymać się od niego z daleka. W końcu, ślepa na możliwe konsekwencje swoich czynów, uległa mu i w efekcie zaszła z nim w ciążę. Kiedy tylko odkryła, że spodziewa się dziecka, poinformowała o tym swojego kochanka. Był w stanie wykupić ją z burdelu, jednak założyli się przy tym o to, że w ciągu roku zbierze w inny sposób sumę, którą musiał zapłacić za wykupienie jej. Nie mając zbytnio innych możliwości, aby pracować, wplątała się w handel opium. Wciskała go swoim dawnym klientom, obcym ludziom, komukolwiek, kto miał pieniądze, aby zapłacić za dawkę narkotyku. Nie informowała o tym, jakie skutki niesie za sobą ten narkotyk. Uciszała swoje sumienie, które kazało jej przestać. Była zdeterminowana, aby nigdy więcej nie wrócić do burdelu i aby zapewnić jej dziecku lepsze życie niż to, jakie mogłoby otrzymać, gdyby została w tamtym przybytku. 9 miesięcy później wyszło, że nie nosiła pod sercem jednego dziecka, a dwójkę. Bliźnięta dwujajowe, chłopca oraz dziewczynkę. Została konkubiną swojego kochanka, wychowywała ich wspólne dzieci i umarła w wieku 34 lat i trafiła do piekła, gdzie przez następne 170 przeżywała tortury, w efekcie których przemieniła się w końcu w demona, który dołączył do II kręgu.

Ciekawostki
Uwielbia złoto oraz aleksandryty.

Jest kocią madką. Kiedy widzi jakiegoś bezdomnego kota zwykle próbuje go złapać i dać mu miejsce chociażby w ogrodzie jej ludzkiego domu.

Czasami można zobaczyć ją palącą tytoń przy pomocy cygaretki.

Lubi i zna się na herbatach.

Uwielbia słodycze, głównie czekoladę oraz miód. Nic więc dziwnego, że wspaniale wychodzi jej pieczenie słodkości. Gotować też umie, ale zdecydowanie bardziej lubi się z piekarnikiem i blachami.

Jak na demona II kręgu, ma kilka typów przedmiotów, które namiętnie zbiera. Oprócz oczywisości, jak kosztowne metale oraz kamienie, Jia zbiera również książki oraz rośliny. Posiada ogród oraz oranżerię wypełnione różnymi roślinami.

W wolnych chwilach pędzi różne alkohole, najczęściej jednak skłania się ku absyntowi.

Bardzo nie lubi pająków. Jej niechęć do nich zapewne zahacza już o arachnofobię, jednak dalej zapiera się, że wcale się ich nie boi.

Lubi miękkie i ciepłe rzeczy. Jest skrajnym ciepłolubem i bardzo, ale to bardzo nie lubi zimna.

Lubi również przytulać się do osób, z którymi jest blisko i przy których czuje się pewnie, oraz wie, że nie mają nic przeciwko jej przylepianiu się do nich.

Potrafi grać na instrumentach muzycznych pochodzących z chin, jak i również na skrzypcach.

Info o Graczu
Nick: Lama
Zaimki: Ona / Jej
Kontakt: Discord
Wizerunek postaci: Ni Ni [ 倪妮 ]

Moje triggery: Przemoc wobec dzieci i zwierząt, obrazowe opisy gore.
Triggery w moich postach: Nie przychodzi mi nic do głowy, będę pewnie na bieżąco wpisywać tagi przy postach, jeśli będzie coś, co może kogoś triggerować.
Opętanie: Tak
Uszkodzenia fizyczne: Tak
Uszkodzenia psychiczne: Nie
Atrybuty

1
2
2
1
3
2
Talenty

1
1
1
0
1
1
Umiejętności

1
1
0
0
1
0
0
0
1
0
0
0
0
0
1
Wiedza

2
0
0
1
1


Zdolności i moce

Atuty:

n/d

Moce Powszechne:

 Błogosławieństwo Plutosa:
Pasywne działanie: posiadacze nabywają talent do tworzenia/odtwarzania/podrabiania zwykłych przedmiotów o ile wiąże się to z pracą z metalem (włącznie ze sztuką jubilerstwa) lub przy kamieniach szlachetnych, np. ich szlifowaniem bądź obrabianiem. Demony z Kręgu Chciwości otrzymują modyfikator [+1] kość K10 do testów obejmujących: fałszerstwo, rękodzieło, majsterkowanie.
Aktywacja: demon swoim dotykiem potrafi naprawić lub postarzyć pojedynczą część lub cały przedmiot nieożywiony, niemagiczny oraz nieuświęcony bez użycia jakichkolwiek narzędzi oraz materiałów. Za maksymalny gabaryt rzeczy, która może w całości zostać poddana działaniu mocy, uznaje się wielkość dużej szafy do pokoju. Przy większych przedmiotach zakres Błogosławieństwa Plutosa zostaje ograniczony wyłącznie do naprawy/postarzenia pojedynczego elementu.Przy użyciu Chciwe Demony otrzymują modyfikator [+1] kość K10 do testów na naprawę lub zniszczenie pojedynczego elementu przedmiotu lub na próbę naprawy lub zniszczenia całego z uwzględnieniem maksymalnego gabarytu.

Odczyt Duszy — chociaż nie jest to wielce inwazyjna i spektakularna zdolność, a korzystanie z niej nie jest zabronione mocą paktu, poprzez sprytne wykorzystanie nabytej wiedzy Demon może przechylić szalę duszy, która po obnażeniu/wejrzeniu w głąb, pokazuje mu swoje predyspozycje do czynienia dobra lub zła, tj. ilość Punktów Łaski lub Niełaski definiującej czystość osoby odczytywanej, człowieka anioła albo innego demona.Na raz demon może odczytać duszę tylko jednej osoby.

Telepatia — prosta sztuczka, dzięki której przeklęty może zrezygnować z dobrodziejstw komunikacji werbalnej na poczet przekazania myśli wszelkim istotom rozumnym w zasięgu wzroku w ilości nie większej niż jednej na raz.

Teleportacja — prosta przydatna zdolność, pozwalająca na przenoszenie się demona wedle woli ze świata ziemskiego z powrotem do piekła. Bardziej zaawansowany adept w sztuce teleportacji może próbować zabrać ze sobą jednego pasażera, człowieka, demona i nigdy anioła, ze świadomością ryzyka dla istoty śmiertelnej.

Ból — dotykiem wyklęty przez Boga może wywołać ból u istoty żywej. W zależności od intencji próg może ulegać zmianie: od małego po niewyobrażalny, często prowadzący do utraty przytomności przez ofiarę.Ból trwa, dopóki nie zostanie przerwany kontakt fizyczny między oprawcą a ofiarą, a i po tym ciałem zaatakowanego często wstrząsają nieprzyjemne dreszcze, jeśli został potraktowany dużą dawką bolesnego bodźca.

Przerażająca Aparycja — kapryśna sztuczka, pozwalająca na przybranie przez Demona monstrualnej postaci w celu przerażenia ofiary. Z uwagi na bycie iluzją, dotknięcie tworów aparycji jest niemożliwe.

Rozmowa ze zmarłymi — moc, dzięki której demon może nawiązać kontakt z duszą zmarłej osoby po dotknięciu jej ciała. Aby umiejętność mogła zadziałać, zwłoki muszą być nienaruszone, tj. głowa musi być przymocowana do reszty ciała, a usta posiadać język. W innej sytuacji duch zmarłego nie odpowie.

Chodzenie we śnie — umiejętność pozwalająca Upadłemu na swobodne wnikanie i chodzenie w świecie ludzkiego snu po spojrzeniu lub dotknięciu śpiącego. Niewidzialny dla śmiertelnego umysłu intruz bez większych przeszkód może swobodnie bawić się i manipulować fałszywą sferą wokół siebie, a poprzez to wpływać na odczucia śniącego. Za sprawą swojej ingerencji potrafi wywołać lęk, panikę, zasiać strach przed konkretną rzeczą bądź osobą, a nawet spotęgować odczucie konkretnych emocji po przebudzeniu - jednej lub nawet kilka.

Elementalista — poprzez sztukę pomniejszej kontroli świata materialnego, Demon może nasycić swoją dłoń lub obie dłonie wybraną jedną, nie do zmiany, mocą żywiołów.
Energia — dotyk nim, jedną lub obiema dłońmi prowadzi do potraktowania ofiary nieprzyjemnym kopnięciem prądu. Przy krótkim zetknięciu porażenie jest niegroźne, przeważnie powoduje niekontrolowane skurcze mięśni. Ciągłość może doprowadzić do tymczasowego paraliżu kończyn, utrudniając akcje lub poruszanie się, ale nigdy do zatrzymania akcji serca.

Imitacja — trudna w sztuce do opanowania, ale bardzo przebiegła moc. Użytkujący ją demon może nałożyć na siebie urok, dzięki któremu jest w stanie przybrać wygląd osoby z zasięgu wzroku lub ze zdjęcia, ale bez uwzględnienia potencjalnych wad, np. braku palca, pieprzyka pod ubraniem i wszelkich innych, których nie zdoła dostrzec. Jako że przemianie ulega tylko wygląd, Demon powinien raczej unikać wchodzenia w bezpośredni dialog z osobą lub osobami osoby, za którą się podszywa, ponieważ może narazić się na wykrycie.

Znaki i rytuały:

Wiadomość — prosty rytuał, dzięki któremu nadnaturalni mogą przesyłać między sobą wiadomości, ale jedynie w sytuacji przebywania w dwóch różnych wymiarach. Do przeprowadzenia wystarczy rozpisać odpowiednie znaki zamknięte w okręgu, do którego następnie należy włożyć wiadomość. W zależności od kształtów sigili, wiadomość może powędrować do osoby w Niebie lub Piekle.

Zamknięcie przejścia — znak nakładany jest na płaską powierzchnię drzwi, włazy, okna oraz wszelkie przejścia, uniemożliwiając ich przekroczenie. Przy bardziej zaawansowanej formie krąg i nakreślone w nim symbole stają się niewidoczne dla ludzkich oczu i jedynie istoty nadnaturalne oraz Widzący będą mogły go dostrzec. Podobno to ten znak Egipcjanie kreślili na drzwiach podczas wizyty Śmierci, aby nie dopuścić do zabrania swoich pierworodnych dzieci. Należy zawsze kreślić krwią.

Punkty Doświadczenia

4
Nagrody jednorazowe

Wyjątkowe przedmioty





Ostatnio zmieniony przez Jia Wang dnia Nie Sie 25, 2024 6:28 pm, w całości zmieniany 1 raz
Admin

Admin

https://sweet-urge.forumpolish.com/t47-wzor-kp-i-poradnik-do-jej-tworzenia#69
https://youtu.be/f52mI1YHp-k
https://sweet-urge.forumpolish.com/t287-wzor-korespondencji#571
https://sweet-urge.forumpolish.com/t296-wzor-relacji#582
https://sweet-urge.forumpolish.com/t49-zamowienia#71
https://sweet-urge.forumpolish.com/t265-wzor-dziennika-i-dodatki#522

KARTA POSTACI ZAAKCEPTOWANA
Gratulacje!
Twoja Karta została zaakceptowana przez Mistrza Gry!
Zachęcamy do uzupełnienia również innych tematów dla postaci, takich jak relacje czy korespondencja. Dziennik pozwoli Ci uporządkować sesje, a dział poszukiwań - znaleźć chętnych do krótszych i dłuższych rozgrywek.
Życzymy miłej zabawy <3

Administracja Sweet Urge
Admin

Admin

https://sweet-urge.forumpolish.com/t47-wzor-kp-i-poradnik-do-jej-tworzenia#69
https://youtu.be/f52mI1YHp-k
https://sweet-urge.forumpolish.com/t287-wzor-korespondencji#571
https://sweet-urge.forumpolish.com/t296-wzor-relacji#582
https://sweet-urge.forumpolish.com/t49-zamowienia#71
https://sweet-urge.forumpolish.com/t265-wzor-dziennika-i-dodatki#522

NAGRODA
Drogi Graczu!
Otrzymałeś 4 punkty doświadczenia w ramach sesji: I rozdział fabularny.
Obecnie posiadasz 4 punkty doświadczenia.

Administracja Sweet Urge


@Jia Wang
Sponsored content

Mapy
Rozdziały
Historia i realia
FAQ
Mechanika
Kostki
Waga Serc
Cnoty
Grzechy
Moce aniołów
Moce demonów
Moce widzących
Enochiańskie rytuały
Ludzkie rytuały
Magiczne artefakty
Bestiariusz
Spis NPC
Rzut kością: