Ulrica T. Edwards
For my dreams I hold my life
For wishes I behold my night
The truth at the end of time
Losing faith makes a crime
For wishes I behold my night
The truth at the end of time
Losing faith makes a crime
22 lata
60 kg
169 cm
3
1 forma - ludzka kobieta o jasnej karnacji, dużej ilości piegów na całym ciele i burzy rudych włosów, które częstą są „czesane wiatrem”. Zazwyczaj ubrana prosto, wygodnie i zwiewnie. Zazwyczaj skraca sukienki tak by kończyły się co najmniej nad kostką, a najlepiej na wysokości połowy łydki. W kolorystyce preferuję odcienie zieleni, niebieskiego lub biel (chić to zostawia na dni wolne ze względu na pragmatyczność). Nie nosi żadnych ozdób z uwagi na to, że mogłyby się stać potencjalnym problemem w ewentualnej walce. Zawsze ma przy sobie dwa bandaże do owijania dłoni na wypadek konieczności walki wręcz.
2 forma - humanoidalna, kobieca postać w zbroi, na którą składa się srebrny pancerz z elementami grubego lnu. Gdzieniegdzie postrzępiony kaptur oraz szarfy zdradzają pewne doświadczenie owego ekwipunku, aczkolwiek nie wygląda jakby cokolwiek więcej miało się z tym odzieniem stać. Na ramionach ma zarzucone jasne futro, które w promieniach słońca zdaje się świetliście dematerializować, choć wcale go nie ubywa. Spod kaptura widać jedynie ukrytej w cieniu twarzy, która zdradza kobiece rysy, ale im dłużej ktoś by się przyglądał, tym mniej szczegółów by widział. Potężne skrzydła z jasnych piór zdają się żarzyć na końcach lotek, co dobrze współgra z zarysem chopesza, który wydaje się być utkany z wiązek złotego światła. Sama postać ma 2,5 metra wzrostu, natomiast skrzydła posiadają łącznie 5 metrów rozpiętości.
3 forma - mierząca 40 metrów wysokości lwica o rdzawo-piaskowym futrze. Oczy pozbawione źrenic jarzą się niczym dyski zachodzącego słońca, natomiast ze łba wyrastają czerwone pióra układające się na podobieństwo nemesu na barkach. Skrzydła zazwyczaj mienią się odcieniami lapis-lazuli i mogą zmieniać swoją rozpiętość, nie tracąc przy tym możliwości lotu. Maksymalna rozpiętość skrzydeł to 73,5 metra. Pazury i kły lśnią niczym najczystsze srebro natomiast dodatkowe ozdoby w postaci płachty i szarfy utrzymują spójną kolorystykę do reszty wizerunku anie-lwicy, nawiązując do jej pochodzenia za życia śmiertelnika.
2 forma - humanoidalna, kobieca postać w zbroi, na którą składa się srebrny pancerz z elementami grubego lnu. Gdzieniegdzie postrzępiony kaptur oraz szarfy zdradzają pewne doświadczenie owego ekwipunku, aczkolwiek nie wygląda jakby cokolwiek więcej miało się z tym odzieniem stać. Na ramionach ma zarzucone jasne futro, które w promieniach słońca zdaje się świetliście dematerializować, choć wcale go nie ubywa. Spod kaptura widać jedynie ukrytej w cieniu twarzy, która zdradza kobiece rysy, ale im dłużej ktoś by się przyglądał, tym mniej szczegółów by widział. Potężne skrzydła z jasnych piór zdają się żarzyć na końcach lotek, co dobrze współgra z zarysem chopesza, który wydaje się być utkany z wiązek złotego światła. Sama postać ma 2,5 metra wzrostu, natomiast skrzydła posiadają łącznie 5 metrów rozpiętości.
3 forma - mierząca 40 metrów wysokości lwica o rdzawo-piaskowym futrze. Oczy pozbawione źrenic jarzą się niczym dyski zachodzącego słońca, natomiast ze łba wyrastają czerwone pióra układające się na podobieństwo nemesu na barkach. Skrzydła zazwyczaj mienią się odcieniami lapis-lazuli i mogą zmieniać swoją rozpiętość, nie tracąc przy tym możliwości lotu. Maksymalna rozpiętość skrzydeł to 73,5 metra. Pazury i kły lśnią niczym najczystsze srebro natomiast dodatkowe ozdoby w postaci płachty i szarfy utrzymują spójną kolorystykę do reszty wizerunku anie-lwicy, nawiązując do jej pochodzenia za życia śmiertelnika.
81
02/07/2024