Sweet Urge

Zastanówcie się, o co prosicie, bo przy odrobinie pecha możecie to dostać.

Mael

Najwyższy Anioł

https://sweet-urge.forumpolish.com/t362-najwyzszy-aniol-mael#660
https://www.youtube.com/watch?v=_1LbYtsAAoM
https://sweet-urge.forumpolish.com/t393-will-heaven-hear-your-prayers#709
https://sweet-urge.forumpolish.com/t392-find-your-wings#707
https://sweet-urge.forumpolish.com/f73-trzecie-pietro
https://sweet-urge.forumpolish.com/t394-stairway-to-heaven#716




30 lat



Mężczyzna



Mael



Anioły nie muszą widzieć, by wiedzieć, w przeciwieństwie do ludzi, którzy nawet widząc - nie wiedzą.




Charakterystyka
Pełne miano: Mael
Pseudonim: Liu Yijun
Rasa: Anioł
Wiek: 30 lat / Sprzed stworzenia świata
Wzrost: 175
Waga: 65

Zawód: Właściciel Herbaciarni
Przynależność: Serafin
Ranga: Najwyższy Anioł
Historia wcieleń: Anioł (Serafin) {Kilkukrotnie wcielał się w ludzkie naczynia jednak zazwyczaj nie mieszał się wielce do dziejów świata}

Cechy szczególne:
Ludzka:
Młody Azjata o blond bądź czarnych włosach i delikatnych rysach twarzy, dość smukłej budowy ciała. Ubierający się albo w tradycyjne stroje Azjatyckie, w garnitury, albo stroje z zakresu renesansu. Jego kolor oczu czasem zmienia kolor na ciemny błękit tudzież błękit nieba w zależności od stanu emocjonalnego.

Elyon:
Charakteryzuje się posiadaniem trzech ogromnych par skrzydeł, których pióra opalizują kolorami błękitu bądź fioletu. Czasami pojawiają się na jego ciele perłowe łuski, które zdradzają jego smoczą naturę. Zwykle widywany w półzbroi, rzadziej w pełnym rynsztunku.

Adon:
Ma postać eterycznego smoka, charakteryzującego się świetlistym białym i krystalicznym wyglądem. Jego trzy pary skrzydeł są rozległe i przypominają pióra, wtapiające się w otaczającą je przestrzeń, jakby zlewając z samym powietrzem. Łuski niczym opale odbijają wszechobecne światło, mieniąc się wieloma kolorami. Charakterystyczne są też niby popękane rogi, których odłamki jednak tworzą całość połączone niewidzialnym jestestwem. Towarzyszy też mu swego rodzaju aureola okalająca nie głowę, a barki.

Przeszłość

Narodził się jeszcze przed powstaniem ludzkiego świata jako jeden z pierwszym Serafinów. Na początku zostało stworzonych ich zaledwie kilku, w tym Mael. Przyglądali się tworzeniu wszechświata, pomagali Stwórcy i doglądali jego dzieła. Byli jednak najbliżej Niego. Zawsze w jego otoczeniu. Podsuwali swoje pomysły, słuchali jego wymyślonych opowieści, które niejednokrotnie wcielał w życie... Było to beztroskie życie pośród gwiezdnego pyłu. Nie mieli jeszcze wtedy materialnych postaci, byli Boskimi Iskrami.
Gdy Bóg postanowił stworzyć świat jaki znamy teraz czyli - Ziemię, zaprzągł też do tego swoje Serafiny. Każdemu z nich zostało przydzielone inne zadanie i tak zaczęła się praca nad największym dziełem Boga - Rajem. Czy trwało to 7 dni według niektórych ksiąg? Mooooże...? Należy jednak zapamiętać, że Bóg bawił się światem bardzo długo i zanim finalnie powstała aktualna wersja to minęło sporo czasu. Z początku jednak wszystko było jak w opisane. Aniołowie, pierwsi ludzie oraz inne stworzenia, żyli razem w Ogrodzie Edenu. To też wtedy pierwszy raz Serafini przybrali materialne formy.
Niektórzy postanowili się zbuntować z zazdrości, Bóg nie zamierzał jednak nikogo karać osobiście, jakby wiedział, że się to wydarzy. Zamiast tego, by ukarać grzeszników i ich przetrzebić, do armii aniołów dołączył jeden z jego Serafinów - Mael. Z rozkazu Boga brał udział w tych krwawych rzeziach pokazując, że jeden Serafin wystarczy, by uniemożliwić Upadłym wygraną, a miał ich przecież kilkoro.
Mael stał się więc narzędziem w jego rękach. Narzędziem do siania postrachu. Nie tylko w Upadłych, ale i w obecnych Aniołach, by pokazać im, że z potęgą Nieba nie ma się szans i lepiej nie przeciwstawiać się Bogu.
Ludzie złamali zasadę Boga. Zjedli owoc, którego nie powinni i zostali wygnani z Ogrodu. Wtedy też Serafinowie ponownie użyli swoich mocy, by zbudować Złote Miasto. Na życzenie Boga zbudowali to miejsce, dla wszystkich tych czystych dusz, które dostąpią zaszczytu przekroczenia Bramy Niebios. To wtedy Bóg zaprzestał tworzenia nowych aniołów, by podarować ten dar swojemu wybranemu "synowi" - Maelowi. Nie mógł on powoływać do życia Aniołów, jak Stwórca, ale mógł wywyższać ludzkie dusze do tego statusu. Był to wielki dar, ale i ogromny obowiązek. Podczas gdy reszta Serafinów przebywała w obecności Boga, Mael musiał coraz częściej opuszczać Boży Pałac, by wykonywać powierzone mu obowiązki. Nigdy jednak na to nie narzekał. Wszystko w końcu miało swój cel...
Bitwy mniejsze, bitwy większe... W tych większych brał udział, a w te mniejsze się nie mieszał. Chodzi oczywiście o bitwy między aniołami i demonami, bo ingerować w ludzki świat nie mógł. Nie chodziło tutaj o cuda, rozmowy, czy po prostu poznawanie gatunku ludzkiego, ale o sam fakt przewodzenia im czy ukierunkowywania. Mael, wraz z innymi Serafinami, mieli całkowity zakaz ingerencji w przebieg wydarzeń na świecie.
Tym, którym usunął znamię Kaina z godnych tego ludzi był Mael. Wybłagał u Stwórcy pozwolenie na zniesienie tej paskudnej klątwy z tych wszystkich osób, które nie odwróciły się od Boga i trwały w wierze pomimo przeciwności.
Gdy odwiedzał Starożytny Egipt, zakochał się w pewnej kobiecie i spłodził z nią córkę. Zanim doszło do ślubu, kobieta zdradziła Maela i porzuciła go dla kogoś wpływowego. Serafin jednak pomimo goryczy względem kobiety czuwał nad maleńką córką i jej doglądał, a we właściwym czasie przedstawił jej się jako biologiczny ojciec i szkolił, widząc jej bojowy charakter. Czasem mógł ingerować i ratować córę z opresji, ale tamtejsze prawa i jej nieposkromiony charakter nie pomagał w tym. W końcu stracił ją, ale jej godne życie sprowadziło ją pod Bramę Niebios.
Zniknięcie Boga było czymś co wszystkie anioły przeraziło. Zwłaszcza te najbliżej Boga. Szukali wszędzie gdzie tylko mogli, w różnych skrawkach wszechświata, ale nigdzie nie było po nim śladu. Mael jako jeden z najstarszych musiał jednak wziąć się w garść i zastąpić Stwórce. Sprawowanie władzy nad Złotym Miastem i całą armią aniołów nie było łatwe, zwłaszcza gdy pieczęć Lucyfera zaczęła słabnąć i groziła apokalipsa. Chcąc nie chcąc, Mael musiał zejść do Piekła i złożyć Uzurpatorowi propozycję, którą ten na szczęście przyjął. Pakt uratował świat od zagłady, ale jak długo się utrzyma? Znalezienie Boga stało się głównym celem obu ras.


Ciekawostki

Uwielbia herbaty w każdej postaci, dlatego prowadzi sławną Herbaciarnię.
Bardzo przepada za smakiem pieczeni różnego typu.
Nie znosi przemocy wobec zwierząt oraz dzieci.
Wielokrotnie gdy jego niedoszła żona wracała do ludzkiego świata jako demon, to on był tym, który odsyłał ją z powrotem do piekła, aż przestała wychodzić.
Jest z natury osobą bardzo spokojną i neutralną. Nie opowiada się za stosowaniem przemocy w pierwszej kolejności, zawsze szuka lepszego rozwiązania.
Nienawidzi zdrajców - zwłaszcza aniołów, które upadły do statusu człowieka, a następnie oddały się piekielnym torturom, by zostać demonem.
Bardzo często udaje się poza miasto na łono natury, by spędzić czas z dala od ludzi, demonów i aniołów, a także tych wszystkich problemów.

Info o Graczu
Nick: Queenie
Zaimki: She/Her
Kontakt: Queenie#0002
Wizerunek postaci: Lee Taemin

Moje triggery: Niewiele, po prostu zapytaj. Nie toleruję jednak krzywdy zwierząt.
Triggery w moich postach: Może pojawić się sporo.
Opętanie: Nie dotyczy
Uszkodzenia fizyczne: Nie dotyczy
Uszkodzenia psychiczne: Nie dotyczy
Atrybuty

5
5
5
5
5
5
Talenty

5
5
5
5
5
5
Umiejętności

5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
Wiedza

5
5
5
5
5


Zdolności i moce

Atuty:
Potęga Najwyższego Anioła: postać jako opiekun grupy (nie expiąca i nie biorąca aktywnego udziału w misjach i eventach) Demonów przewyższa inne postaci graczy, choćby i maksymalnie wyexpione. O wiele mniej doskwierają jej anielskie słabości, czasami w ogóle, do tego ciężko ją zamknąć w magicznej pułapce.
Groźne są za to: magia w wyjątkowo silnej odsłonie, z reguły w wykonaniu Wielkiego Mistrza, moce i przeklęty demoniczny oręż dzierżone przez Uzurpatora oraz potęga Śmierci. Innymi słowy: stanąć na równi z Najwyższym mogą jedynie inni opiekunowie grup.
Moce używane w czasie gry są mocno ograniczane i tak samo wpływy, które z uwagi na potęgę skupiają się na rozdawaniu zadań (questów) oraz słownych sugestii w roli pomocy.
Postać ma prawo użyć swojej przewagi w ostateczności przy zaprowadzeniu porządku w szeregach aniołów, tj. karania za niesubordynację oraz na poczet przywrócenia równowagi pomiędzy rasami i nigdy dla własnej korzyści ponad graczy.
W związku z powyższym nie są znane pełen potencjał ani wachlarz mocy Najwyższego Anioła, a jedynie ich część, natomiast te opisane (nie rytuały) mogą ulec potężnemu wzmocnieniu.

Nadprzyrodzona potęga: jest to potężne wzmocnienie dla cielesnej powłoki Najwyższego Anioła. W jej skład wchodzą: ogromna siła, wytrzymałość, wyostrzone zmysły - w tym szósty zmysł, dzięki któremu potrafi wyczuć obecność demona, anioła, człowieka z widzeniem lub splotu magii. Najwyższy odznacza się zdolnością super regeneracji. Poprzez jej działanie z łatwością leczy wszelkie rany oraz odtwarza utracone części ciała: od fragmentów po całe elementy, z sercem oraz głową włącznie.

Moce Najwyższego
Blokada: Najwyższy Anioł potrafi stworzyć wokół siebie pole niewidzialnej energii, która może zablokować wymierzone w niego ataki – fizyczne, magiczne, a także przeklęte, pod warunkiem że zadaje je istota o mniejszej mocy. Problem może nastąpić wtedy, gdy blokada zostanie poddana działaniu mocy któregoś z Wyższych z Demonów.
Chodzenie we śnie: podobnie jak najsilniejsi Upadli, Najwyższy Anioł także może wędrować w snach ludzi Wystarczy, że dotknie, bądź spojrzy na śpiącego. Jest jak senne marzenie, łagodne i przyjemne, dające poczucie bezpieczeństwa. Często odsyła do najprzyjemniejszych wspomnień i jest kontratakiem na koszmary oraz panikę zsyłaną przez Demony. Po przebudzeniu ludzie dotknięci snami zesłanymi przez Najwyższego czują się wyjątkowo wypoczęci i spokojni.
Choć Najwyższy Anioł nie potrafi zaszczepić zjawiska zwanego incepcją, bo byłoby to zbyt dużym wpływem na człowieka, a nie taka jest jego rola, doskonale wie, jak taką myśl usunąć. Pełni więc rolę żniwiarza, który zbiera ziarno podłej idei, zasiane przez Upadłych.
Odkrycie iluzji: Najwyższy z Niebian nie nakłada na świat iluzji, nie zmienia zasad funkcjonowania otoczenia, nie manipuluje czasem – on jest tym, który zrzuca wszelkie maski. Jeśli zechce, każda iluzja rozpłynie się, ujawniając sprawcę całego zamieszania. Przestrzeń wokół osób objętych iluzją wraca do naturalnego porządku, wymazując pamięć o zdarzeniu u każdego człowieka, który uczestniczył w zdarzeniu.
Rozgrzeszenie: kontrowersyjna umiejętność, z której Najwyższy korzysta niezwykle rzadko, bowiem nie do niego należy osądzanie cudzych win. Czasami, jednak gdy człowiek bardzo żałuje swoich czynów, a swoim życiem stara się zadośćuczynić krzywdom, które popełnił, możliwe jest odpuszczenie mu przez Najwyższego ciężkich grzechów. Obejmuje to morderstwa, kłamstwa i wszelkie praktyki, które miały na celu czynienie zła z wliczeniem osób posiadających znamię Kaina. Rozgrzeszenie może zwiększyć ujemny bilans Punktów Łaski.
Sugestia: to dzięki niej Niebianie przez liczne stulecia i tysiąclecia wpływały na śmiertelników. Nawet będąc poza granicami materialnego świata, potęgą słowa oraz zdolności manipulacji jego barwą, niekiedy i podrabianiem, potrafili nakłonić ludzi do wypełnienia swojej woli. W przeciwieństwie do sugestii nakładanych przez Upadłych mowa Najwyższego nigdy nie pchała ludzi do działania wbrew przykazaniom. Jego wpływy zawsze były subtelne, choć ważyły o dużych decyzjach w historii świata.
Moc sugestii była odpowiedzialna za wiele wynalazków mających ułatwić ludziom życie. Działała również podczas wyboru nowych papieży, czy podpisywaniu traktatów pokojowych.
Egzorcyzm: Aniołowie nie mogą opętywać ludzi, gdyż byłoby to niezgodne z ich przeznaczeniem. Ich zadaniem jest ochrona wolnej woli, a nie jej odbieranie. Wybrani posiedli moc wyrzucania Demonów z ciał ludzi bez szkody dla ludzkiego naczynia. Potęgą modlitwy oraz dotyku wypędzają przeklętego intruza z powrotem do piekieł, pozostawiając ofiarę nienaruszoną, całą i zdrową, a jej wspomnienia wyczyszczone do momentu sprzed ubezwłasnowolnienia, aby zmniejszyć ryzyko psychicznych powikłań.

Moce powszechne
Odczyt Duszy: chociaż nie jest to wielce inwazyjna i spektakularna zdolność, a korzystanie z niej nie jest zabronione mocą paktu, poprzez sprytne wykorzystanie nabytej wiedzy Anioł może przechylić szalę duszy, która po obnażeniu/wejrzeniu w głąb, pokazuje mu swoje predyspozycje do czynienia dobra lub zła, tj. ilość Punktów Łaski lub Niełaski definiującej czystość duszy osoby/istoty odczytywanej. Zdradza także ukrytą aurę dzieci Niebian oraz Demonów.
Na raz Anioł może odczytać duszę tylko jednej osoby/istoty nadnaturalnej.
Telepatia: prosta sztuczka, dzięki której Anioł może zrezygnować z dobrodziejstw komunikacji werbalnej na poczet przekazania myśli wszelkim istotom rozumnym w zasięgu wzroku w ilości nie większej niż jednej na raz.
Typ: na jedną osobę na raz w zasięgu wzroku.
Teleportacja: prosta przydatna zdolność, pozwalająca na przenoszenie się Aniołą wedle woli ze świata ziemskiego z powrotem do Nieba. Bardziej zaawansowany adept w sztuce teleportacji może próbować zabrać ze sobą jednego pasażera, - tylko i wyłącznie drugiego Anioła.
Rozmowa ze zmarłymi: moc, dzięki której Niebianin może nawiązać kontakt z duszą zmarłej osoby po dotknięciu jej ciała. Aby umiejętność mogła zadziałać, zwłoki muszą być nienaruszone, tj. głowa musi być przymocowana do reszty ciała, a usta posiadać język. W innej sytuacji duch zmarłego nie odpowie.
Rozmowa ze zwierzętami: dzięki zrozumieniu praw natury, Anioł może porozumieć się z dowolnym zwierzęciem, które jest w zasięgu jego wzroku. Może być to szczególnie przydatne w niektórych momentach, jako że mniejsi bracia często są świadkami ważnych wydarzeń, mają też ułatwioną drogę do domostw ludzkich. Rozmowa ze zwierzęciem nie gwarantuje jego przychylności, jednak zdecydowanie ułatwia jej zdobycie.
Kojąca aparycja: nałożeniem uroku, Niebianin wzmacnia naturalną aurę o efekt, który sprawia, że zaczyna przyjemnie kojarzyć się rozmówcy, jakby ten już kiedyś go poznał. Pozwala to na nieco przychylniejsze przyjęcia osoby Anioła, a nawet szybsze otwarcie się rozmówcy.
Ukojenie: Boże Dziecię samym dotykiem może ukoić ból fizyczny i emocjonalny, zarówno człowieka jak i istoty nadnaturalnej. Choć uczucie cierpienia emocjonalnego zawsze wróci po zniknięciu anioła, póki jest on w pobliżu istoty, której pomaga, ukojenie trwa. Anioł może zneutralizować każdy rodzaj bólu, zadany fizycznie bądź też magicznie.
Chodzenie we śnie: Niebianie mogą wędrować w snach ludzi - wystarczy, że dotkną bądź spojrzą na śpiącego. Są jak senne marzenie, łagodne i przyjemne, dające poczucie bezpieczeństwa. Poprzez manipulację wokół siebie, często odsyłają śniącego ku najprzyjemniejszym wspomnieniom. Anielska ingerencja w ludzkie sny stanowi kontratak na koszmary i panikę zsyłaną przez Demony. Po przebudzeniu ludzie dotknięci snami zesłanymi przez Boskie Dzieci czują się wyjątkowo wypoczęci i spokojni.
Elementalista: poprzez sztukę pomniejszej kontroli świata materialnego, Niebianin może nasycić swoją dłoń lub obie dłonie wybraną jedną, nie do zmiany, mocą żywiołów.
ogień: pokryta nim dłoń lub dłonie zaczynają płonąć i tak samo każda łatwopalna dotknięta rzecz. Bezpośredni kontakt, np. poprzez uderzenie ofiary pozostawia na niej bolesne, wręcz niebezpieczne oparzenie/oparzenia, które wymagają natychmiastowego leczenia.
Imitacja: trudna w sztuce do opanowania, ale bardzo przebiegła moc. Użytkujący ją Anioł może nałożyć na siebie urok, dzięki któremu jest w stanie przybrać wygląd osoby z zasięgu wzroku lub ze zdjęcia, ale bez uwzględnienia potencjalnych wad, np. braku palca, pieprzyka pod ubraniem i wszelkich innych, których nie zdoła dostrzec. Jako że przemianie ulega tylko wygląd, okrywający się iluzją powinien raczej unikać wchodzenia w bezpośredni dialog z osobą lub osobami osoby, za którą się podszywa, ponieważ może narazić się na wykrycie.
Telekineza: mocą umysłu Anioł może próbować podnieść, przenieść, a nawet cisnąć przedmiotem z ogromną siłą w przeciwnika. Zakres ciężaru zaczyna się od prostego noża po rzecz nie większą od człowieka średniej lub ciężkiej wagi z nim włącznie. Im jest on większy, tym maleje siła rzutu.
Tropienie: Anioł jest w stanie wytropić i określić miejsce pobytu dowolnego człowieka, innego Anioła lub Demona (który nie jest chroniony żadnym rytuałem/znakiem/Książęcym Patronatem), jeśli tylko posiada jego imię i nazwisko. Poza ludźmi, Skrzydlaty może namierzyć też przedmiot (niebędący reliktem ani bronią i który nie jest chroniony znakiem), jeśli choć raz go widział.
Przypadek: z boską iskrą Skrzydlaty może wpływać na bieg losu poprzez małe zmiany - przebiegnięcie kota przez ulicę, awarię prądu, upuszczenie przedmiotu, zgubienie przedmiotu, zmianę pogody. Chodzi jedynie o drobny splot przypadków, który mógłby służyć podkreśleniu narracji czy odwróceniu uwagi rozmówcy przeciwnika.
Uświęcenie: przy pomocy własnej krwi i inkantacji w Łacinie, Anioł może uświęcić wybrany przez siebie na raz jeden przedmiot (również już pobłogosławiony przez ziemskiego Kapłana ale nigdy magiczny) mieszczący się w obu dłoniach, w tym wodę święconą, czyniąc z niego zaklęty "relikt" - palący dla Demonów po dotknięciu i uwolnieniu z niego mocy i działający kojąco na ludzi, o ile ich serc nie wypełnia zło.
Splamienie ziemi Anielską krwią przy użyciu inkantacji nasącza ją świętą energią, która wymusza na bytach nieczystych przejście testu Siły Woli, aby móc w ogóle się po niej poruszać. W innym wypadku złe Duchy, Potwory oraz Demony są zmuszone z niej zejść.
Rozlanie tej samej krwi na ziemi już spaczonej przez Demony natychmiast neutralizuje działanie złej energii, jednakże osłabia Anioła, przez co może otrzymać ujemny modyfikator do następnego testu.

Znaki i rytuały:
Wiadomość: prosty rytuał, dzięki któremu nadnaturalni mogą przesyłać między sobą wiadomości, ale jedynie w sytuacji przebywania w dwóch różnych wymiarach. Do przeprowadzenia wystarczy rozpisać odpowiednie znaki zamknięte w okręgu, do którego następnie należy włożyć wiadomość. W zależności od kształtów sigili, wiadomość może powędrować do osoby w Niebie lub Piekle.

Zamknięcie przejścia: znak nakładany jest na płaską powierzchnię drzwi, włazy, okna oraz wszelkie przejścia, uniemożliwiając ich przekroczenie. Przy bardziej zaawansowanej formie krąg i nakreślone w nim symbole stają się niewidoczne dla ludzkich oczu i jedynie istoty nadnaturalne oraz Widzący będą mogły go dostrzec. Podobno to ten znak Egipcjanie kreślili na drzwiach podczas wizyty Śmierci, aby nie dopuścić do zabrania swoich pierworodnych dzieci.
Składniki: należy zawsze kreślić krwią .

Pułapka: istota, która wejdzie w narysowany krąg ze znakami, nie może go opuścić bez testu przełamania mocy rytuału (rzuty sporne) lub do momentu przerwania ciągłości okręgu lub symbolu w nim przez osobę z zewnątrz. Chcąc poznać pełen potencjał pułapki, należy osobno nauczyć się znaków dla różnych rodzajów istot (Demonów, Niebian, ludzi i wszelkich innych istot nie z tego świata).
Krąg z bardziej rozbudowanymi znakami wewnątrz może odebrać jeden ze zmysłów (do wyboru przez ofiarę) osobie znajdującej się w jego granicach. Zakrycie kręgów ze znakami nie doprowadzi do ich unieważnienia, o ile nie naruszą struktury, dlatego pomyślnie można próbować ukryć pułapkę pod dywanami.
Na raz w pułapce można zamknąć tylko jedną istotę, do tego nie działa na duchy i monstra zrodzone z ich energii. Do tego służy schwytanie.

Ukrycie: po narysowaniu i wejściu w obręb znaku, pozwala ukryć znajdującą się w nim osobę do trzech osób maksymalnie oraz przedmioty przed wykryciem przy pomocy nadnaturalnych zdolności w tym magii. Ze względu na ilość energii potrzebnej do działania, sigil szybko wyczerpuje moc, przez co nie trwa zbyt długo.

Przysięga krwi: rytuał ten wiąże dwie osoby stojące w ogromnym kręgu przysięgą pod groźbą przykrych konsekwencji za jej złamanie. Znaku przysięgi często używa się do zawierania trwałych paktów i sojuszy przez strony zaangażowane.


Punkty Doświadczenia

Nie dotyczy.
Nagrody jednorazowe

Nie dotyczy.
Wyjątkowe przedmioty

Nie dotyczy.

Mapy
Rozdziały
Historia i realia
FAQ
Mechanika
Kostki
Waga Serc
Cnoty
Grzechy
Moce aniołów
Moce demonów
Moce widzących
Enochiańskie rytuały
Ludzkie rytuały
Magiczne artefakty
Bestiariusz
Spis NPC
Rzut kością: